2009年9月12日 星期六

雪印講座 - 產前檢查 & 生產過程

今日去咗 "雪印" 個講座, 主要講產前檢查同生產過程
之前一早同老公講定, 一定要食 d 野, 因為預咗會有 d 血腥既場面, 唔想佢胃痛

全程完全無 hard sell 產品 (應該係完全無 sell 過), 因為之前聽雅培呀 johnson 呀都有, 真係只係個醫生講

唔知係咪近.....心情有 d 緊張, 之前見到血淋淋都無事, 點知醫生講產前檢查我個心都可以係咁跳.....

老公超級緊張呀, 不過我好難放過佢唔駛去上講座, 雖然我唔駛佢陪我入去生, 我都要佢知我會點, 想可以一齊分擔

會唔會好自私呢??

呢期阿 b o係我一食飽飽一陣就係咁郁, 唔知係咪因為到佢開餐.....
同埋如果阿 b 郁得緊要, 只要老公輕輕拍下肚仔, 同佢講: 唔好郁咁勁整到媽媽, 佢就好快停腳架啦, 好amazing

3 則留言:

  1. 你好 剛經過 見到你的blog,見到你好有心機寫哩個blog,同埋整得好靚! 好期待你下一次既網誌,係到我順便介紹個批發裝比你, 我地有兩千款服式,包括日韓歐美品牌, 仲有我地自己4條生產線, 都係$20起, 全部都係批發價!買多優惠多 而家可以係網上用批發價做零售!! www.ComingZOO.com  

    回覆刪除
  2. 我都係想我老公知我生果時有幾辛苦, 所以我叫佢陪產, 我會唔會仲自私呢? wakaka..
    其實我覺得BB都幾聽老豆話架..每次老豆向住個肚叫佢郁, 佢就真係郁架..反而我叫都冇咁聽話呀~
    [版主回覆09/16/2009 14:38:00]唔自私....我都想佢陪我架, 不過佢比我驚青, 我唔想難為佢咋

    回覆刪除
  3. 如果可以既話, 叫海膽陪你入去真係好好多ga, 個個moment佢既support真係好緊要ga!!
    [版主回覆10/12/2009 22:48:00]但係佢連上講座都緊張成咁, 我又唔想強 "佢" 所難

    回覆刪除