2009年10月29日 星期四

7 個半月既感覺

雖然仲病病地, 但點都要記低呢期個感覺

孩兒呀孩兒, 你已經 7個半月啦, 呢輪你既郁動頻率唔算多咗, 但就勁咗, 郁到成個肚跳起咁, 有時你爹爹一放隻手又或者放隻耳仔落我個肚肚度, 你就一野塞過來, 氹到佢呀

有時我坐o個度, feel 到個肚既跳動, 不過 d 網友話呢 d 係我自己既心跳而唔係你既跳喎.....

我昨天真係好唔舒服, 你就係咁郁, 好似安慰我咁....我今次乖啦, 即刻去睇醫生, 唔想個病惡化, 令你都唔舒服, 你爹爹又陪住我, 個心即刻好哂

早幾日同你玲玲 ee 慶祝生日, 你珊 ee 話聽到你既郁動聲, 但玲玲ee聽唔到, 正當佢失望之際, 你伸咗一腳, 哈哈, 個感覺好似話: 唉, 你地好煩呀, 俾你 feel 吓我啦

你呢幾日好 active 呢, 你爹爹日日都要同你講野, 你一出世一定認到佢啦

1 則留言:

  1. 呢排阿B真係郁多o左呀!!不過我阿B就蝦爸爸,爸爸擺隻手o係個肚上面佢就唔郁,一拎開又郁返,好攪笑!

    回覆刪除