2009年10月11日 星期日

孩兒興風作浪

今日如常咁訓醒先起身, 同老公落街食野, 再返屋企 hea 一陣, 本來諗住 hea 完同老公影吓相, 點知我 hea hea 吓個天好陰, 落雨喎, 咁無得落街唯有繼續 hea

睇哂份報紙, 感覺阿 b o係度郁, 咪啤住個肚囉, 當時我係訓o係 sofa, 見住個肚好似湧起大浪咁, long 吓 long 吓, 同佢講野, 佢又郁來郁去, 唱吓歌又郁, 好得意

之前仲以為老公掛住o係房打機唔理我, 原來佢以為我只係同阿 b 講野, 唔知孩兒o係度狂郁, 佢好似好失望咁, 佢話好想睇吓佢郁既真身喎

晚上睇 "超級巨聲", 孩兒又係咁郁, 睇嚟佢真係好鍾意聽歌, 等我唱多 d 歌俾佢聽先

3 則留言:

  1. 係呀!得閒唱o下歌,培養o下佢o既音樂細胞,嘻嘻!!

    回覆刪除
  2. 我呢期成日咩野歌都唱吓, 等佢出世時聽慣我 D 歌聲
    可能易揍 D

    回覆刪除
  3. 要ga, 要同bb多d野呀, 佢會認得你把聲ga, 之後好快就會建立個種獨一無2既安全感ga!! 

    回覆刪除