2009年10月6日 星期二

發炎

我上個星期, 發現脾 lar 附近腫起咗, d 似我之前 M COME 既時候, lar 個位會因為夾住個保護翼, o個個位置皮膚會腫起

咁我摸落去又有少少痛, 又諗會唔會係生暗瘡, 因為都試過oo個個位生, 咪無理
過幾日又好 d, 唔點痛

點知上星期六又痛番, 星期日我真係覺得好鬼痛, 摸落去好似腫到成粒提子咁大, 勁驚, 自己攞塊鏡去睇, 見到好紅, 最後忍到昨天問同事點算.....
咁個同事叫我去睇中醫, 係我之前睇開o個個, 醫師話我寒濕+重虚火
話大肚婆 d 荷爾蒙會唔同哂, 所以叫我唔駛咁担心

講真, 當腫到自己都摸到好大舊時我真係超驚, 聽到醫師咁講我先安心 d
希望快 d 好番啦


沒有留言:

張貼留言