2009年10月7日 星期三

孩兒已經識講野??

昨日由於皮膚發炎既關係, 心情真係唔好.....好彩有老公呵番~


晚上又係我 HEA 住咁訓o係度睇電視既時候, 可能係訓o係度既關係, 阿 b 特別郁得勁, 我叫老公聽吓阿 b o係度做乜, 佢聽到佢又o係度係咁郁, 之後佢又同阿 b 玩 five, 再過一陣, 佢話聽到阿 b 叫佢....吓?? 叫佢?? 係呀, 佢話阿 b 叫緊佢爸爸喎....俾佢激死


臨訓, 老公幫我貼咗塊紗布, 佢話擦損咗喎, 唔怪得咁鬼痛啦.....之後阿 b 又係咁郁, 好似呵番我咁, 但係.....我要訓, 你都要訓啦....唔好郁啦噃, 老公聽佢好似做緊運動咁, 仲係度發聲: 噃--------佢話呢個係叫佢: 爹.......


無可否認, 老公既幻想力好 "近"


3 則留言:

  1. 你老公o的想像力真掂呀!!

    回覆刪除
  2. 你老公同個bb都好識tum你開心呢~

    回覆刪除
  3. yes ar 見親佢聽個 b, 我個心就好 sweet

    回覆刪除