2009年10月10日 星期六

廣華產前講座 - 第一堂 - 產前護理及營養

今日終於上第一次廣華自己搞既講座, 之前又要晨咁早爬起身咁上網報名, 好彩都俾我報到

今次係上產前護理及營養, 早上 10 點開始, 可以夫婦同上, 但係竟然有人帶埋阿媽來, 因為唔俾架嘛, o係個人就俾姑娘話

我發現通常 d 姑娘都幾 nice, 不過你唔聽話就會俾佢地話, 唔知到我入院既時候又點呢??

毎個媽媽都會派一包贈品, 係 johnson's 既 gifts



主要係講番孕媽媽會出現既問題, 可能我之前上得太多免費講座, 佢講既野我都知 (有點巴之閉)

聽完講座得去咗永安同護協, 最後都決定咗, 如果一田個減價買唔到 d 乜野既話, 就o係護協 / 花園街 /  jusco 買番齊

5 則留言:

  1. 原來廣華o的講座都有o野送,幾好喎!

    回覆刪除
  2. 我無諗過架, 所以好開心呀

    回覆刪除
  3. wah..有kam 多野送.... 點解QE 無ga...

    回覆刪除
  4. 廣華幾好喎!有o野送! 個講座駛唔駛錢架?

    回覆刪除