2009年10月21日 星期三

氣憤的一餐飯

今日同老公去旺角富記吔飯, 通常都要等位, 咁我同老公等緊時, 見到有兩張椅o係出面, 一個比較大年紀既坐咗, 另一個位俾個4x 既女人坐咗


老公話, 一個大肚, 一個阿婆, 都無得坐, 叫人攞兩張椅, 但只有一張, 咁我俾咗個婆婆坐, 個婆話唔駛, 之後仲入到去坐. 之後個 4x 既女人有位, 我先見到佢一個人坐咗兩張椅, o個吓真係火都嚟, 痴線架, 唔讓位都算, 你一個人駛唔駛要兩張椅


到我入去時, 坐正剛才呢個女人度, 佢同個 fd 一路挑挑剔剔, 又話唔好食, 又掉tissue 落地下, 話自己唔係 d 咁既人, 不過都周地垃圾, 自己跟住做咋喎咁都得


食咁耐我間唔中都啤住佢, 我唸佢都 feel 到, 我唔會俾我個孩兒學似佢呢 d 人架, 孩兒, 你做人要有禮貌, 要讓位俾老人家大肚婆, 要做一個乖乖既人, 咁媽媽就開心啦


沒有留言:

張貼留言