2013年12月14日 星期六

可立幼稚園家教會就職典禮@121413

是日係家教會就職典禮
之前知道朗朗有份表演,
亦有喺放學校有返學校練習
心中有期待, 但無奢望佢好勁,
但第一次睇個仔表演, 巧箭爭......

送咗仔返學後再 再預備好
去可立小學
今次同樣有帶埋小晞去, 小晞都好似好期待喎
**小晞毎次都有份參與哥哥學校既活動,
我儘量都會一家四口咁出席

開始咗一系列籠統既開場白, 交換吓禮物
就到表演時間, 到低班表演....我仲緊張.......

喺我開機拍時.....眼眶突然紅咗, 鼻子一酸.....
兩行眼淚不受控咁流落嚟,
朗朗都眼定定望住我笑
成個過程搞到個畫面一定好震......

表演過後, 返入位都仲未能平伏心情
情況一如我結婚當日, 入場時突然感動到喊咗出嚟.....

事後我有讚朗朗叻仔, 做得好好, 一切都係佢努力既成果
之後返到屋企, 忍唔住係咁翻睇個 video......
 
 
**朗朗雖然唔算做得100分, 但佢既努力絕對值100分架

 

**朗朗咁樣著幾型仔架~

**有啲功夫小子FEEL



沒有留言:

張貼留言