2013年12月27日 星期五

公公手術無得再拖啦

公公手術無得再拖啦

大約十年前, 公公已經被要求要做心瓣手術
當時佢唔制

到2007 年, CHECK 到佢心水線有個腫瘤
做咗切除手術, 確疹為 CANCER
做咗一系列電療....難為當時人同婆婆
以為暫告一段落

到今年, 醫院打咗俾我,
話check 到佢個肺有陰影, 要做啲詳細檢查
睇吓會否番發
後尾check 咗無事, 但葛量洪要check 清楚啲血

11月尾已去咗一次,
話佢啲血色素低, 係胃出血

12 月尾再嚟,
今次不能 CHECK, 因個數值唔啱不能去check
call 咗我哋去見醫生,
醫生話, 佢個心已 OVERLOAD, 一定要換心瓣,
唔做最 WORST 只能頂 1~2 年
仲要呢四個月內要做

表面上我梗係話好小事, 無事既
唉.....查實我好擔心........

我可以做啲乜.........

沒有留言:

張貼留言