2013年12月23日 星期一

隠家拉麵工場 Kakurega Ramen Factory

隠家拉麵工場 Kakurega Ramen Factory
小天使食評

尋日睇 OPEN RICE 突然好掛住呢度啲拉麵
一放工就仆過去,
因為呢家好多人架, 遲少少啲野又無甚至收工

可能係12 月23, 啲人去哂開 PARTY
老公去到先, 話佢去到排第一, SO LUCKY!!
 
 

 
 

我要白, 老公要紅, 佢仲加叉燒
上次去到無哂 FIRE BALL, 今次有, 毎人要一客
兩位鄉里以為係炸魚旦之類,
原來係一個辣球,
放落啲麵度打散佢
 

我唔敢打散哂, 只用一半,
啲味好濃 (唔太味精) 好正~
下次同老公share 一個都ok 啦

坦白, 我呢啲食開小辣真係有少少over 咗,
下之真係一半就ok

啲叉燒好好味,
唔乾, 之前喺 RAMEN CHAMPION 嗰邊都係偏乾身,
所以一直我都唔太愛吃,
呢度係好乾滑架

聽佢教, 加少少昆布醋,
加嗰少少酸味落去個湯會無咁 "漏"

好滿足呀~好想再食
但係我又好full, 無可能加多個麵

佢仲有外賣麵
但我又自問煮唔返嗰個味, 無買......

沒有留言:

張貼留言