2013年12月15日 星期日

ESD 1001 4歲生日會

~HAPPY BIRTHDAY~
**成班小朋友好開心呀~

**一家四口**
我好鍾意呢張相


嘩~咁又話慶祝 4 歲啦
我哋成班媽媽+小朋友話咁快識咗差唔多 5 年
(佢哋未出世已經識咗啦)
真係好開心
我哋有啱啱報喜, 到一齊分享懷孕既心情, 揍仔, 家庭, 搵學校, PLAYGROUP, 工作, 濕平,
一路都有傾有講,
雖然唔敢話一直都無任何意見不合,
但我哋一直都係互相扶持,
尤其喺我有唔開心既時候,
佢哋都可以聽我呻
真係要多謝佢哋
**兩位honey 一直都好支持我~
THANKS SO MUCH~

朗朗亦都好開心,
一班朋友仔都認識
可以一齊玩吓
希望以後都可以一直咁好啦

今次仲有我哋學咗 UKULELE 既爸媽,
為佢哋彈 HAPPY BIRTHDAY 同為佢哋贈興既 "真的愛你"
我哋早前練過, 效果出嚟都唔錯呀~

 

**小晞喺差唔多唱生日歌時先醒,
佢一身既 ALLIGATOR 做型,
好似啲吉祥物咁, 被各位小朋友圍住,
難得佢又任摸任抱唔嬲.....可能夠訓掛
真係巧可愛~
 










沒有留言:

張貼留言