2013年12月10日 星期二

黑仔十二月

呢排都唔知搞乜鬼
咁鬼黑仔.....

由星期六開始左邊腰痛開始,
老公話我似係左邊腰既肌肉痛而唔係啲骨
真係向左扭就超痛.....

好啦, 到星期日,
我諗住整 cheese cake, 佢要焗成粒鐘,
諗住好唔好SET 時間由得佢自己熄火
但落到樓下又怕.....衝返屋企時, 唔小心撞到個 speaker
再跌落我隻右腳掌上......痛到喊咗出嚟

嗰晚, 我半夜肚痛肚醒.....
嘔又嘔唔到, 疴又疴唔到, 唔知係肚疴/搞腸痧/感冒菌入腸定點.....
老公叫我搽啲油再等佢攬住訓, 咁先訓得著
第二朝醒....仲好痛呀, 頂唔寺同公司請假再去睇醫生,
醫生話係感冒菌入腸而唔係肚痛/腸胃炎

返歸抖咗陣上阿娘度食粥,
再揍朗朗去學功夫, 朗朗好開心我陪去返功夫班呢~
又要同啲花草合照又要叫我拍佢 video



 
**上邊毎個小朋友都有畫樣上去, 右手邊有朗 
**朗朗班一齊種既洋蔥    
                                  
**學校出面既板, UPDATE 咗最近啲相, 有朗朗架

**叫朗朗影張型仔相佢咁様.....

沒有留言:

張貼留言