2013年12月23日 星期一

X'MAS + 冬至飯

今日阿姐請食 LUNCH
係 X'MAS + 冬至飯,
去咗 THE LANE 食,
阿姐話早咗兩星期訂位架啦

小天使食評

佢預咗一間房俾我哋一 TEAM 人
環境實在不錯~
 
**呢隻bear bear 巧可愛**

**呢個角度我塊面幾尖, hohoho**

是日有三個餐,
1) 粟米片炸雞 (忘記咗係飯定意粉)
2) 大蝦帶子 RISOTTO
3) 牛柳

是日餐湯 or 黑毛豬沙津
+ 餐茶

位位盛惠 $203

我揀咗 (2), 因為見英文話係 TIGER PRAWN.....
即刻口水都流.....

枱上既兩款包, 我食咗黑啲嗰隻
個包完全無味架.....反而係啲牛油有香草, 又幾香
**有兩款包, 加香草牛油**

 
**毎人大大杯水**


黑毛豬沙津嚟啦
加咗少少  PEPPER,
啲黑毛豬好大朕 "蘇" 味, 但其餘個味都ok
**黑毛豬沙津**


到主菜, 個大蝦煮得唔錯, 有蝦味,
帶子煮得帶一點生, 啱哂我,
仲有舊炸過既菠蘿加兩粒車厘茄
啲餸的確不錯, 反而係個 RISOTTO
我呢啲大鄉里, 的確食唔慣,
我啲同事話好味,
但我覺得有種有米骨既feel
最後我都食唔哂
**大蝦帶子 RISOTTO**
 

餐茶無乜得別

沒有留言:

張貼留言