2013年12月27日 星期五

法式蛋白小餅 (Meringue)

法式蛋白小餅 (Meringue)
 
第一次整人家既芝士餅成功
心紅又試吓蛋白小餅,
諗住整嚟喺 honey 既 x'mas party 度俾啲小朋友食
食譜話要蛋白同糖 1:1, 我見有人 cmmt 話太甜,
建議 1:0.5....咁我諗住諗吓 1:0.8
點知.....仲係甜到儍.....我下次會減到1:0.5
 
不過, 由於我個爐最低只能 110度, 我真係不斷CHECK
出到嚟都仲係小小啡色
我已經分咗三層咁焗, 試圖令到因為多層而令個爐溫減低,
但係都仲係咁.....
唔通下次我要蓋錫紙?
 
仲有, 人哋用花咀整到好靚,
啲線條好出, 但點解我一 pat 既....
係咪啲蛋白打得唔夠??
但我打時已經有尖峰架啦喎

**食譜話糖同蛋白要1:1, 我改為1:0.8**

**落咗少量 lemon juice**
 

 

**蛋白**

 
**蛋白打起** 

**我用唧咀整, 但係一patpat, 好醜怪**
 
**由於我個爐最低只有110度, 我試吓分三層會否好啲**
 
**呢層已經啡咗**
 
**好似加咗啲朱古力咁**
 
**第二層再淺啲**
 
**幾有SUNTAN 感覺**
 
**最衰手痕, 仲乜鬼放高一層啫.....**
 
**又曬黑埋**
 
法式蛋白小餅 - fb 食譜
 Recipe:
 材料:
蛋白 3隻 (先量好蛋白的重量,再量砂糖)
砂糖 = 蛋白的重量 (比例1:1)
檸檬汁 一小匙
雲呢拿油(vanilla extract) 少許
橙/青檸/檸檬zest 少許(可省)
 
做法:
1. 蛋白中加檸檬汁和雲呢拿油, 電動打蛋器高速打至出現大泡泡
2. 倒進約1/3的砂糖, 繼續高速打
3. 打到泡泡變得密密的鬆鬆的, 再加1/3的砂糖繼續打
4. 打到幾乎看不到泡泡了, 把剩下的砂糖倒進去, 轉中速打
5. 拿起打蛋器, 蛋白霜呈尖峰狀, 又微微的向下彎, 就OK了
6. 將蛋白糖霜用有花嘴的擠花袋擠出漂亮的花型
7. 灑上橙/青檸/檸檬zest
 
8. 進預熱90C度焗爐中, 烤約1個多小時(烤到表面酥脆)PS:
* 打蛋白整個過程大約三分鐘左右
* 在烤的時候一定要不時的去看看表面是否焦掉, 畢竟糖霜蛋白餅的特色就是雪白

沒有留言:

張貼留言