2013年12月20日 星期五

朗朗學校 X'MAS PARTY@12.20.13

朗朗學校 X'MAS PARTY@12.20.13


朗朗由星期二開始個人吽吽呌呌,
婆婆話佢放咗 PHONICS 班都無要求玩
返到去食完粥話要訓, 摸佢又唔熱
原來佢發燒呀.....
婆婆俾咗啲退燒藥佢食架啦, 但都仲燒

到第二朝, 我無俾佢返學, 因為佢仲38.5
公公婆婆帶咗佢去聖母睇兒科
原來係腸胃炎......佢自己同醫生講佢肚仔痛 (但佢無同我哋講 >.<)
開咗啲退燒藥, 肚痛藥, 止疴藥, 電解質飲品
但全部都係有事先可食

持續燒吓退吓.....真係擔心死人
同日冼老師打嚟問情況
都叫我, 如果佢唔係咁好,
情願佢抖多日, 星期五返學校開 PARTY 玩仲好
仲同我講唔駛叫公公攞功課, 因為天氣實在太凍
佢真係一個好貼心既老師

朗朗真係到今日先好啲咋
一日佢無哂燒
我先同佢換新衫帶頭匝 (係佢自己揀架, 今朝夠膽死話人人帶帽點解得佢帶頭匝)
佢又叫我幫小晞都著......

人人都巧開心, 佢都係返到學校先歡容啲咋.....
**朗朗嫌我掛住影相唔入lift**

**返到學校即刻醒神哂**
余賀賢喺後面搶鏡喎

**收到冼老師send 嚟既相, 朗朗玩得好開心呀~**


 

沒有留言:

張貼留言