2013年12月20日 星期五

Patisserie Tony Wong

Patisserie Tony Wong
 
早幾日既 PARTY 食咗 TONY 既cake
好掛住佢啲野,
等我又寫吓我食過啲乜先

Patisserie Tony Wong
小天使食評

切餅:
Hazelnut and Chocolate Crunchy Cake
- 好香朱古力味, 好滑

Mixed Berries Napoleon
- 我無食到, 但同事話好好味

Mango Napoleon
- 我既至愛, 細細舊, 食出又有脆口同creamy 既感覺
我覺得個 SZ 啱啱好

**Hazelnut and Chocolate Crunchy Cake, Mixed Berries Napoleon & Mango Napoleon@04.15.2010**
 
 
Pink Rose
- 查實真係得個靚字
掰開啲花瓣就得嗰細細舊蛋糕
嚟當tea 都唔夠皮
**Pink Rose@04.15.2010**

Mango Napoleon (Flower)
- 芒果拿破崙係我至愛,
不過....大個就差少少,
當然你把刀要好利, 先唔會切到散哂
我都係 PREFER 細舊既切餅多啲
**Mango Napoleon (Flower)@12.17.13**
                                              

沒有留言:

張貼留言