2013年12月18日 星期三

澳洲牛奶公司

澳洲牛奶公司
小天使食評

同老公去咗麥奀記食面,
呵呵, 佢碗面有幾大碗.....我又點會夠飽呀
老公直頭話我食五碗都唔夠呀! (死友, 講到我好似好大食咁....查實...我食三碗到咋嘛)
我哋去咗澳洲牛奶食甜品

老公叫咗燉奶, 我要燉旦
佢話佢嗰個好滑 (直頭一匙都無俾我試)
我嗰碗好潤 (老公上次食話太水)
**燉旦- 好潤呀~

**燉奶- 睇個樣好滑

真係水遠任何時間都咁多人
我上次食佢個茶餐....
奶茶唔算好飲 (無銀龍/翠華嗰皮)
炒旦又俾人講到天花龍鳳,
但我覺得一般咋喎
駛唔駛趕頭趕命好似食緊米芝蓮咁呀?

沒有留言:

張貼留言