2014年1月4日 星期六

游水堂第一次喊@1/4/14

游水堂第一次喊@1/4/14

今日游游吓水, 見到朗朗喺度喊,
老公想我落去睇吓乜事, 係咪噎到水,
我見阿sir 都無叫我哋, 我又唔想介入

等佢落堂, 我聽到朗哥哥同朗朗講
話: 你個動作真係做錯咗喎, 下次做好啲, 好無
見朗朗話好
咁我問佢做乜喊呀?
朗話: 我唔夠訓呀.....(吓?? 你訓到成 10點幾啦喎)

之後再問佢, 佢話, 朗哥哥話佢有個動作做得唔啱,
咁我話, 你下次做啱咪得囉
佢好似似明又唔明......

我無衝落去, 係好想俾朗朗知,
人生受挫折係成日都會遇上,
早啲知道, 早啲感受, 總比到再大啲先嚟,
自專心大咗, 到時接受唔到仲屎

加油!!

沒有留言:

張貼留言