2014年1月31日 星期五

初一開爐 - 雙色曲奇

年初一, 夜晚先去爺爺嫲嫲拜年
食咗早餐, 整個簡單曲奇俾兩個衰豬食先~

用返之前買本書,
其實都好簡單~
全部啲材料屋企都有~

 
 
之前已經同哥哥講好, 會同佢一齊整曲奇,
所以叫佢擔定櫈仔入嚟一齊整
冷不防小晞都入埋嚟

 
麻煩朗朗幫手將啲糖粉同牛油搞均
 
搞好嚕~(當然我埋尾啦)
 
加入蛋 
 
搞均佢
 
再加入麵粉
 
將舊粉分成4份,
其中一份要加入綠茶粉
 
另一粉加入可可粉
 
我用保鮮紙嚟搓均,
好似咁會均啲
 
儘量原味粉團同有味既size 差唔多
 
圈好, 放入雪櫃先
 
雪咗粒幾鐘, 攞出嚟切
 
好明顯啲技術仲好幼嫩
頭頭尾尾嗰啲有個大窿架

食譜:
牛油 70g
糖粉 50g
全蛋 30g
低筋麵粉 150g
綠茶粉 5g
可可粉 5g
 
  1. 將牛油攞出嚟等佢軟化 (由於我今次係用金筒, 所以可以唔駛等), 加入糖粉打均至變白。(原食譜用機打, 我用手打既, 因為唔想嘈到老公訓晏教同小晞怕啲機既聲)
  2. 蛋打散分2~3 次加入牛油, 毎次都要搞均
  3. 將篩過既麵粉加入蛋糊中打均, 用手拌成麵團 (原食譜明明材料無泡打粉, 做法又有, 但我無加入)
  4. 分成4份, 2 份係原味
  5. 其中一份加入綠茶粉, 一份加入可可粉
  6. 將各份均用麵棍桿好, 再好保鮮紙捲好放入雪櫃約一小時
  7. 攞出切好, 放入已預熱180度既爐焗15~20 mins
**朗朗同小晞都唔鍾意食綠茶味, 但爸爸話唔錯


沒有留言:

張貼留言