2014年1月26日 星期日

游水堂又喊

游水堂又喊

繼上次喊完, 1/18 返明明都ok 架
到1/25 返, 佢又話自己好攰, 好眼訓, 又話唔舒服
要睇咗醫生先可以再返
去到泳池狂喊, 好似當年 PG 時唔肯上堂咁.....
我真係好炆, 搞一大餐,
同佢傾, 我幫你報咗名就要繼續游,
最多你坐喺池邊唔落水, 到你 READY 先落水
咁佢最後都有游到, 仲同朗哥哥 (教練) 玩得好開心

到星期日, 1/26, 由於係補堂
佢又狂喊.....我真係有種想死既感覺
最後個教練姐姐氹佢玩鴨仔, 先完成.....

唉....究竟點解??
我好想知, 我想佢游水唔係想逼佢做健將
只想佢胸肺好啲, 唔想佢似我有哮喘啫.....
**姐姐真好心機**

**氹到佢一齊游水

**原來係有鴨仔**




**小晞等住大佬等到訓咗**

**媽媽吼啲薯條未到前俾毎包佢先**





沒有留言:

張貼留言