2014年1月3日 星期五

STEAK WORKSHOP@1.3.14

STEAK WORKSHOP@1.3.14STEAK WORKSHOP

今次係老闆既邀請, 相約同事去食晚飯
今次算係一部份人先有份去吔

 
**一齊happy**

 
 
 
以下係嗰日既菜單:
 
HOKKAIDO KING SZ SCALLOP SASHIMI
GRILL TIGER PRAWN WITH SPANISH SEA SALT

ROAST 2" THICK CUT BLACK ANGUS RIBEYE STEAK
BBQ SPANISH LBERICO PORT COLLAR

SPANISH TOMATO PASTA
STEAM MIX VEGETABLE
 
今次毎人仲有兩隻蠔, 而種類有大坂蠔, 北海道蠔 & 法國蠔

**不醉無歸??**
 
 
**SIMPSON 嚟幫手, 佢真係識好多野**
 

1) 蠔
有大坂蠔, 北海道蠔 & 法國蠔
由於有多, 我三種都有試,
北海道蠔淡味啲, 但好juicy, 大板蠔細隻, 但好好味, 法國蠔最重口味
**北海道蠔**
 
 
 
 
 
 
2) HOKKAIDO KING SZ SCALLOP SASHIMI
好清甜呀~今次有同事要求整熟佢,

我食咗三種, 一隻生食, 一隻個面熟, 一隻全熟, 
我覺得生食同半生熟先好味 
 


3) GRILL TIGER PRAWN WITH SPANISH SEA SALT
今次係燒唔係焗, 可能佢又無開邊,
無咁入味
不過生熟程度啱啱好
**未煮前既虎蝦**
 
**燒過, 個樣幾正**
 
 
**SIMPSON 話配白酒最好**
 

4) ROAST 2" THICK CUT BLACK ANGUS RIBEYE STEAK
今次我事先講咗我哋可以食 MEDIUM, 唔好咁熟
呢個程度就ok 啦
佢有整多個rare.....對於我嚟講, 太生....我最多接受 MEDIUM 咋
 
**呢個程度就perfect**
 
 
 
 **呢個係海鹽, 好似啲炭咁**


5) BBQ SPANISH LBERICO PORT COLLAR
味道不過不失......
**今次啲豬麻麻**


6) SPANISH TOMATO PASTA
呢個仍然係無乜味
 
 


7) STEAM MIX VEGETABLE
今次啲粟米仔同露筍都好生
 
最後仲有大抽獎添
玩得好開心呀~
仲有的士送到娘家~yeah~







 

沒有留言:

張貼留言