2014年1月8日 星期三

一人一花計劃 - 新畿內亞鳳仙 - DAY 1@1.8.14

一人一花計劃 - 新畿內亞鳳仙 - DAY 1@1.8.14
 
之前睇啲網友既小朋友大都攞咗返屋企,
見朗朗咁耐都未有既, 唔通今年唔種??
原來過咗新曆年先派
學校通告 

派咗第一日婆婆無話我知
我到第二日先接收,
今次我會俾啲心機, 仲會施肥架啦,
會努力咁揍大你~
 
搵定啲資料揍肥你先:
一人一花計劃 (2013/14)
新畿內亞鳳仙栽種講座(講義)
新畿內亞鳳仙資料單張
新畿內亞鳳仙栽種示範 - VIDEO 
 
睇完佢個 VIDEO, 要返到屋企先換盆,
盆底要放肥料 (我未買呀)
再面鋪一層泥, 至擺啲苗上去,
我要先買肥先得
今次我會努力架啦 
 
**今次學校用個紙卡套住, 又幾貼心喎**
 
**今次我會好揍大你架啦**

沒有留言:

張貼留言