2014年1月5日 星期日

自製烤薯條 - PART 1

自製烤薯條 - PART 1
 
朗朗似我, 好鍾意食薯條,
唔好講麥記嗰啲貴.....炸薯條真係幾熱氣,
我身痕想試吓烤, 之前睇過, 外國有啲餐廳都以烤嚟代替炸
好, 就攞老公買既小薯仔嚟試吓先
我睇咗幾個網, 試吓動手做先
 
分開一啲去皮一嚟留返啲皮, 切條
放入落咗少少海鹽, 煲滾既水, 約10分鐘
撈起, 吸乾水
再放喺焗盤上, 加入少少olive oil (可入爐)同鹽
放入已預熱210度既爐, 先焗 15 mins
 
效果唔多靚......再焗多10 mins
睇落有啲幾好有啲一般
小晞超愛, 朗朗只食咗少少
相信下次可能等啲薯條乾身啲,
或者再焗耐少少
 
為咗兩個仔既口福, 我會再接再厲
加油!!
**今次用既係小薯仔**


**小晞坐定定咁等食??**

**放入滾水*

**好似有少少over, 下次要早少少撈起**

**有啲好似想散開**

**加入OLIVE OIL 同海鹽**

**我買咗呢隻, 寫明可以焗**

**有啲好乾, 有啲仲好濕**

沒有留言:

張貼留言