2014年1月1日 星期三

朱古力酥餅

朱古力酥餅

今日係新一年開始,
我就開吓爐整啲野旺一旺吓先 :)

之前好想整呢樣, 只係唔知太白粉係乜
上網 CHECK 先知原來太白粉係生粉 :p

其實都唔難做,
我今次用咗個細號唧咀
oh....又錯配, 應該用個中號或者大號會好啲,
今次出嚟個味道唔錯,
不過好似有少少 OVER 咗, 因為個面唔夠平滑,
唔知關唔關個 size 太細,
又或者我下次試吓調底啲溫度/ 烤短啲時間

個味道的確唔錯,
完全無落糖, 小晞同朗朗都愛吃
我用咗牛奶朱古力磚
**睇相好似好靚咁噃**
**仲好似好易整**
**朱古力磚用50 度熱火坐溶**
 
**加入粉類**
 
**唧花上我要多下苦功先得, 好醜樣**
 
**粒粒都唔同**
 
 
**分咗兩盤**
 
**出爐大細無乜分別**
 
**但係表面唔平滑, 要諗吓點改善先得**
 
 
朱古力酥餅食譜:
朱古力磚 100g
低粉 20g
太白粉 (生粉) 20g

  1. 用50 度熱水座溶
  2. 加入粉類
  3. 用唧袋, 唧花
  4. 放入預熱 150 度, 烘烤16~18 分鐘 (但係我今次表面唔靚)

沒有留言:

張貼留言