2014年1月25日 星期六

2014 角仔

2014 角仔
 
今年既角仔, 我已經事先吼永安減價時買咗部壓麵機,
慧慧提出用麵包機搓粉, 今次用哂啲新野, 唔知效果如何呢?
 
先將啲材料放入麵包機,
婆婆就去炒花生, 我就的朗朗去游水,
到我返嚟, 已經全部 READY~
 
**等粉時, 兩公孫打機**

 
**醒好既粉, 偏濕, 但我覺得都幾好做**

 
**婆婆炒花生**

 
  
部壓麵機易用到連朗朗都曉用
我特登攞多啲架生俾呢隻衰豬幫手
 
**朗朗有專屬棍**
 
 
**呢舊粉都係佢獨有**
 

 
 
出到嚟都幾靚仔~
可能因為隻隻厚度都一樣掛~
最重要係婆婆好有心機炸~真係辛苦哂婆婆
 
材料:
皮:
100G 中筋粉配一隻蛋
豬油適量
水適量

FILLING:
炒香花生
糖 
  1. 先將皮既材料放入麵包機
  2. 加入少量水, 如太濕可加返啲粉
  3. 唔理佢等佢慢慢醒麵
  4. 炒香花生去衣, 涼後加糖
  5. 等佢最少一小時
  6. 攞粉團拍乾粉, 放入壓麵機, 由 0 開始壓兩次, 1 壓兩次, 到2/3/4/5 一次
  7. 呢個厚度係啱啱好
  8. 不用拍粉喺表面, 會令油黑
今次我特登 MARK 低紀錄
下年唔怕忘記嚕~

沒有留言:

張貼留言